Passion Pit

16:46



Dzisiejszy wpis dotyczy grupy Passion Pit. Skłamałbym, jakbym napisał, że formacja ta znana jest mi od wielu lat, bo tak naprawdę odkryłem ją kilka dni temu, i to przez przypadek. Pierwszy powód, który tłumaczy moje zaległości to taki, iż zespół pochodzi z Ameryki, a z tamtych stron nie wszystko do mnie dociera. Dotarło na szczęście do BBC radio 1, a to już moje tereny. Podczas audycji w tym brytyjskim radiu zagrano kawałek "Take a Walk" z nadchodzącej płyty zespołu, drugiej w dyskografii. Pioseneczka od razu ogarnęła moje uszy, magazynując swoją moc gdzieś daleko w głowie. Super nuta!

Oczywiście, od razu wziąłem zespół Passion Pit pod porządne prześwietlenie. Na początku poszedł debiutancki krążek "Manners" z 2009 roku. Słuchając płytki natknąłem się na kawałki gdzieś tam mi usłyszane/znane, chociażby "The Relling". Bankowo są wśród Was osoby, kojarzą dźwięki tej piosenki. Była ona pierwszym singlem z debiutu. Drugim singiel "Little Secrets", tak jak poprzednik, odnotował wielki sukces na rynku playlist muzycznych - alternatywno-electro-popowych.

Ale co wyróżnia amerykańską formację na tle innych, tych zza wielkiego oceanu?
Przede wszystkim magia, która płynie z każdego traka, z każdej nuty. Jeżeli posłuchacie pierwszego albumu od deski do deski, stwierdzicie już po pierwszym przesłuchaniu, że coś w tym jest i może się podobać. Z kolejnymi podejściami jest jeszcze lepiej. Być może będzie to jedna z Waszych nowych, ulubionych kapel, które będziecie chcieli zobaczyć na polskich festiwalach.

Płyta zaskakuje, ponieważ w życiu nie spodziewałbym się takiego miksu dźwięków. Większość kawałków zaczyna się niewinnie, z powtarzającą nutą, by za chwilę wprowadzić nas w totalną mieszankę przyjemności i miodności. Posłuchajcie sami. Warto! Każda kompozycja jest tutaj warta uwagi i docenienia. Drugi longplay pojawi się 24 lipca i wedle zapewnień wokalisty Michael'a Angelakos'a - będzie on fantastyczny, ekscytujący, piękny i naprawdę wspaniały. 


Widocznie może być jeszcze lepiej. Ja czekam z niecierpliwością!

Warto jeszcze dodać, iż zespół od 2009 roku nie próżnował i zremiksował kawałki takich wykonawców jak: Phoenix, OK Go, The Ting Tings, Tokyo Police Club, Two Door Cinema Club, i wielu innych.

Poniżej zamieszczam "The Relling" oraz najnowszy "Take a Walk".




Miłego obijania niedzielnego Wam życzę.
Nie zapomnijcie trzymać ręki na pulsie i CTRL'ować!



Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką!
CTRL'ujcie MUZYKĘ!

~pattt

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!