TEEDinosaurs

00:24

TEEDinosaurs czyli w wersji rozszerzonej Totally Enormous Extinct Dinosaurs.

Witam po kilkudniowej przerwie!
Z góry przepraszam ctrl'ujących za kilka dni spokoju na blogu ale z powodu ostrego zapierdalu w pracy, jedyne o czym marzyłem po powrocie do domu to wyspać się i odpocząć. Tak oto niezauważalnie dla mnie a dla co niektórych z Was bardziej, dni mijały a tutaj zrobiło się cichutko i bezdźwięcznie. Zmieniamy to i obiecuję pisać nawet kiedy ledwo będę siedział. Nie wspomnę już o nadchodzącej sesji. Ale damy radę! :)  Student potrafi!


Nie pisałem tutaj jeszcze o jednej ważnej kwestii. Otóż mój plan na festiwalowe lato zmienił się. I tak oto zakupiłem full karnecik na Opka i przy okazji korzystając z promocji - full karnecik na Selectora. Jestem podjarany na maxa, bo dla ludka takiego jak ja, który nie widzi dnia bez muzyki, takie wydarzenia są smaczną wisienką na torcie tej całej zajawki, która gdzieś tam od dzieciństwa siedzi mi w głowie.


Wiem jedno, dinozaury nie wymarły a na Burn Selector Festival zobaczymy jednego z nich!!
Trzy sceny przeogromnej dawki muzyki. Na jednej ze scen, 1  czerwca o godzinie 1:00 zacznie swój set Totally Enormous Extinct Dinosaurs. Pod tym pseudo artystycznym kryje się angielski producent i DJ - Orlando Higginbottom. Gościu regularnie występował w audycjach BBC radio 1 i został zauważony po singlach 'Household Goods', 'Trouble', 'Garden'. Trzy super single, które z całego mojego serca muzycznego Wam polecam!

Album debiut pod nazwą  'Trouble' ukazuje się 11 czerwca, czyli kilka dni po festiwalu.

Krakowski sen nadciąga :)
Szykujecie się?


Poniżej okładka nadchodzącego krążka oraz nutka.





do miłego :)

                                              


                                            

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!