Poniedziałkowy przypływ nowości!

23:28

Hejosss! :)
Poniedziałek na Wyspach jest dniem nowości. Na sklepach pojawiają się świeżutkie albumy, single, epki, ale nie tylko. Co jeszcze? Nowe teledyski video nadchodzącego materiału :)

I tak, nie chciałem robić syfu na oficjalnym fejsie bloga, bo za dużo tego się pojawiło :D

Przed Wami nowości dnia dzisiejszego!

Number 1.
Spector - Friday Night, Don't Ever Let It End 

Długo czekaliśmy za nowym video. Ciekawe co przyniesie ze sobą nadchodzący singiel?
Tutaj Panowie jak zwykle w oryginalnych ciuchach, stylu kreowanym na taneczne lata rozpierdolu muzycznego, totalnej wolności i imprezowania na całego :D 
 

Number 2.
The Vaccines - I Always Knew 


Klimatyczne video na karuzeli :)
Miałem zrobić jakiś czas temu reckę najnowszego albumu zespołu, ale jakoś zapomniałem ;x
Cóż ja mogę rzec, kiedy album już zdążył się co niektórym znudzić? Nowy krążek nie może się znudzić :D
Polecam wszystkim 'Come of Age'!


Number 3.
Example - 'Close Enemies'

Z pełną parą zaczyna się promocja nowej płyty!
Oby tylko było jak najmniej tekstów w stylu: 'Me Tarzan, She Jane' :D


Number 4.
Coldplay - Hurts Like Heaven

Zajebiście lubię ten kawałek, zwłaszcza w wykonaniu koncertowym! Miazga!
Komiksowe video poniżej :)



To tyle na dziś!
Keep Your Head Up & Enjoy It While It Lasts ;)

Jeżeli o czymś zapomniałem, nie bójcie się komentować!


CTRL'ujcie i lajkujcie!

 

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!