The Black Keys - nowa płyta w 2013?

01:10

Witammmm!
Po ciężkiej przeprawie z reprezentacją Polski na murawie, zapraszam do kolejnego wpisu. Dlaczego ONI tak grają? Why... "for money!" :D
Od dziś kolejna mała zmiana tutaj, bardziej estetyczna :)
Stwierdziłem, że nowe wpisy nie będą już widoczne w całości na głównej stronie. Jak będziecie chcieli doczytać dalej, to będziecie musieli kliknąć taki magiczny odsyłacz "CTRL'uj dalej". Po pierwsze - kwestia wyglądu, po drugie - statystyczna. Co rozumiem pod słowem statystyczna? Na pewno nie będę bawił się w GUS :D Po prostu lepiej będę widział Wasze zainteresowanie danym tematem. Tak więc, dzisiaj post dotyczący grupy

Moje zainteresowanie grupą pojawiło się dosyć niedawno. Poza tym, do dzisiaj nie byłem w stanie ogarnąć jeszcze całej dyskografii TBK, która liczy aż 7 albumów. Skupiłem się na dwóch ostatnich, a zwłaszcza na genialnym 'El Camino' z 2011 roku. Zespół znałem ale jakoś nie przekonywał mnie gatunkiem muzyki, jaki reprezentuje. Nie jest to zupełnie ten klimat, który mogliście odczuć za sprawą wcześniejszych wpisów, czy po prostu tego co lubię najbardziej. Było mi ciężko ale...

Jedno video zmieniło wszystko :) Mam nadzieje, że uderzy w Was, z takim samym pierodlnięciem jak we mnie :D Oto one!

OOoooOOOo!

I tak się zaczęła moja przygoda z The Black Keys. Nie sądzicie, że ten klip ma mega klimat? Prosty, a zarazem miażdżący, i nasz czarnoskóry taneczny brat. Tło to oczywiście świetna nuta, która jest zarazem wstępem do wspomnianego longplaya. 11 traków z 'El Camino' jest istnym majstersztykiem. Tak, tak. Jest to kolejna amerykańska kapela, która spodobała mi się :) Taki Rock and Roll połączony z bluesowymi dźwiękami. Kto by pomyślał, że pattt zahaczy o TBK? Zawsze powtarzałem, że jeżeli chodzi o muzykę, starajcie się nie ograniczać i łapać każdą ciekawą nutę.

W skrócie, po prostu polecę Wam zapoznanie się z zespołem, świetnym albumem z 2011 roku, a jeżeli macie swoje ulubione kawałki, czy odsyłacze do najlepszych (Waszym zdaniem) albumów TBK - skróćcie mi drogę, bądźcie moim drogowskazem :D Zaczynam od początku i jestem mile zaskoczony. Lepiej późno niż wcale :)

Zaciekawiło mnie również video, które od niecałego tygodnia krążyło po sieci. Tak - krążyło, bo nagle zniknęło z wszystkich możliwych serwisów, a jak się pojawiało to delejtowali je od razu. Mowa tutaj o 'Sister'. Miałem okazję widzieć - i teraz pytanie - niekontrolowany wyciek? Czy raczej fanowskie video? Mega klip, po prostu masakra. Zatytułowałbym je "niegrzeczne dziewczynki" :D  Jak pojawi się na nowo to zrobię tutaj mały edit. Być może również je widzieliście?

Ptaszki ćwierkają, że nowa płyta TBK pojawić ma się w 2013 roku. Póki co, szczegółowych info brak. Duet ma napięty grafik koncertowy do wiosny przyszłego roku i sam dokładnie nie wie, kiedy coś się w tej kwestii porządnie ruszy.

Jutro w radiowej trójce pierwsze ogłoszenia Open'era 2013! Jaki Headliner na wstęp zaserwuje nam Ziółkowski? Czy będzie to The Back Keys, a może ponownie Arctic Monkeys? :)

Btw. Moje posty nigdy nie będą krótkie. Nawet jakbym się nie wiadomo jak starał. Fuck it!
O nowy teledysk Dody i Fokusa się pojawił haha :D Udajcie, że nie widzieliście tego tutaj.

Gorrrąco pozdrawiam i sorka za mała obsuwkę z kolejnym wpisem.




 CTRL'ujcie! :)

CTRL'uj inne wpisy

6 komentarze

  1. haaa! u mnie też się zaczęło od Lonely Boya i teledysku :D koleżanka mi pokazała. I tak o to za 2tygodnie wybieram się na koncert The Black Keys + The Maccabees w Lizbonie <3 Bilety były przeokropnie drogie (37euro), ale wierzę, że warto.

    Jaką ja mam nadzieję, że ogłoszą mi jutro Arctic Monkeys! Myślę, że TBK też jest możliwe. I Blur. Mam nadzieję, że nie Floręs, bo nie zdzierżę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! :D Nie ma to jak uderzenie Lonely Boya :D Zazdroszczę Ci koncertu TBK i TM. Zdaj zajebistą relację, porób foty i nagraj jakiś filmik :) Bilety drogie, ale jak to mówi moja dziewczyna: 'raz nie zawsze' :D Lista moich marzeń na Opka 2013 jest cholernie długa (ale o tym będzie w kolejnym wpisie). Chciałbym ponownie Arctic Monkeys. Po cichu liczę na The Fratellis. Ziółek może jutro ogłosić również Foals, którzy nie kręcą mnie po pierwszym albumie, ale dwa znane już traki z albumu nadchodzącego dziwnie mnie jarają. Ciekawe co to będzie ;)

      Usuń
  2. No proszę, trafiłaś z Blur'em :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam. :D w sumie, Blur nie wzrusza mnie jakoś mocno :) czekam dalej! teraz poproszę Arctic Monkeys.

      Usuń
  3. Hmhm, Black Keys - ich akurat poznałem poprzez Fifę 11 i utwór Tighten Up. Potem Lonely Boy wykorzystano w Need For Speed The Run, choć ten kawałek miałem okazję wcześniej poznać. Ale nie zagłębiałem się w starszą dyskografię tego zespołu. Trzeba w takim razie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiam, nadrabiam i jestem pozytywnie zaskoczony. Sporo mnie ominęło dobrego :)

      Usuń

Nie hejtuj, komentuj z głową!