DJAK - francuski akcent

20:16

Witajcie ponownie w moim zaciszu blogowym :) Dużo nowości wyhaczyłem ostatnio i stwierdziłem, że nie mogą one czekać. Właśnie tak!
To wyróżnia ten blog na tle innych blogów czy portalów muzycznych. Tak - napisałem to w końcu :D Poza wielkimi gwiazdami, o których wszyscy piszą, ja daję również szansę tym mniej znanym, które gdzieś tam dopiero zaczynają świecić. Kiedy tylko pozwoli mi na to czas, bezustannie szukam nowych nut. Odpowiedzcie sobie sami, czy nie czujecie przesytu jak, np. na 'fejsbukowym łolu' jedni przez drugich informują Was o tym, że Killersi nagrali kolejnego beznadziejnego songa świątecznego? Fuck it! Niech każdy doda od siebie coś więcej. Niepotrzebne jest nam zjawisko 'boringu' :D

I teraz...
jestem pod ogromnym wrażeniem i szacunem dla Was, jak widzę, że wpis nt perełki Wild Combination dorobił się masy odsłonięć! Potrzeba na nowe, unikatowe dźwięki jest wielka :D
Bez trzymanki jedziemy dalej, hell yeah!

Na niebie coraz jaśniej zaczyna świecić DJAK - francuskie trio, które tworzy muzykę INDIE ROCK POP DISCO MELO DRAMATIK (skopiowane
z fejsa bandu :D). Coraz więcej inspiracji dodawanych jest do gatunek rock'a. Nieźle.


Chociaż zespół istnieje od 5 lat, informacji nt dotychczasowej działalności mam jeszcze mniej niż w przypadku poprzedników. Panowie w dorobku mają 2 małe wydawnictwa, które określiłbym mianem ep-ek - pierwsza 'The Greed' (2009), druga - 'We Were Peaceful' (2010). Wspominam dziś o nich, ponieważ 12 listopada zespół na nowo wychylił się zza kurtyny, wypuszczając kolejną EP-kę -  'Lights/Shadows//Shadows/Lights'.
Naprawdę jest to ciekawe wydawnictwo. DJAK postanowili w tym przypadku dorzucić więcej elektroniki w postaci m.in. instrumentów klawiszowych. Brzmi to jeszcze lepiej niż tracklisty poprzednich ep-ek. Kawal dobrej roboty. Zresztą, co ja będę się znowu rozpisywał?!
Już od kawałka 'Awesome' moje nogi zaczynają same śmigać po parkiecie :) Dalej jest jeszcze przyjemniej. Posłuchajcie sami i oceńcie.


Poniżej macie coś ze starszego materiału. No zajebiste! 


Do pobrania za free hicior 'On the Radio'! 
Download

Przy okazji wbijcie na fejsa blogowego i kliknijcie lajk'a.
Dajcie również znać co myślicie o DJAK! 
CTRL'ujcie!

 pzdr.


CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!