Is This Christmas?

00:22

Z cyklu... świąteczna rozkmina :)




Od ostatniego wpisu minęło 10 dni! 
Zaraz pojawią się głosy, że przerwa za długa była :D Macie rację... ale kto obserwował fejsa blogowego wiedział, że byłem/i jeszcze chwilowo jestem, pochłonięty pracą - do Wigilii włącznie. Na szczęście po Świętach będę miał więcej czasu - zarówno na część muzyczną blogową (CTRL ALT) jak i związaną z CTRL GAMES na YT. Będzie się działo!

Nie wiem, czy wspominałem tutaj, ale od niedawna mam swój wkładzik na outrave.pl
Jeżeli brakuje Wam mojej paplaniny, to skontrolujcie ten dobrze raczkujący portal muzyczny. Spokojnie, umiem powiązać te dwie działalności, także o nowe i inne niż wszystkie wpisy, nie musicie się martwić.

Everybody loves Christmas...
i nie piszcie, że jest inaczej :P

W imieniu jednoosobowej redakcji blogowej, życzę Wam WSZYSTKIM zajebistych Świąt. Odpoczywajcie, tyjcie (bo do lata daleko, a pod kurtką nic nie widać), CTRL'ujcie dobre kolędy, miłujcie się, kochajcie dużo, wykorzystajcie dobrze ten czas w rodzinnym gronie. Oby Gwiazdor o Was nie zapomniał :D

Do muzycznego usłyszenia po Świętach! :)

A na koniec nie mogło zabraknąć dwóch nut, które towarzyszą mi już od kilku świątecznych lat!




oraz...moc gitarowych brzmień od...




...to się nazywa świąteczne pierdolnięcie! :D
 
 papa!

CTRL'ujcie!

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!