DOGS (british band) - CTRL PAST!

19:34


No to zaszalałem dzisiaj graficznie :D
I'd like to introduce... DOGS!

Naszło mnie na wspomnienia.
W odtwarzaczu właśnie odpaliła się nuta London Bridge, która za każdym razem przypomina mi moje "początki" łapania zajawki muzycznej z Wysp Brytyjskich.

W sumie to dziwię się (i nie tylko ja), dlaczego tak dobrze prosperujący zespół nie potrafił wybić się bardziej. Może zabrakło kasy? Dobrych menadżerów? Wiem jedno, album debiut Turn Against This Land, uplasował się dopiero na 87 miejscu w UK Album Charts - dla mnie ten longplay mógłby śmiało znaleźć się wtedy w top 10 :)  W ogóle rok 2005 był magiczny pod względem nowej muzyki z UK. Ale to temat na inny wpis.


Wracając do tego albumu.
Musicie go posłuchać. Miażdży po całości każdym kawałkiem. Praktycznie power od początku do końca. Świetne riffy gitarowe, bass i non stop napieprzająca perkusja. Taki trochę indie/punk/rock. Idealna kompozycja na dansing :D Poza tym, niezły odmóżdżacz po kiepskim albumie Everything Everything :) Warto też dodać, że znana wszystkim firma Electronic Arts (EA), umieściła powyższy trak w grze FIFA 06. Przy okazji przypomnę mój wpis.

Niestety, drugi album Tall Stories From Under The Table (2007) nie odniósł już "takiego" sukcesu. Chociaż sam rzadko do niego wracam, to jak załaduje mi się w odtwarzaczu, nie umiem go wyłączyć :) Po tym troszkę słabszym powrocie zespół zaczął się sypać, by w 2011 r. ogłosić zawieszenie działalności. Na sam koniec dostaliśmy 'mini album' do ściągnięcia za free -> We're very proud to give you this for nothing. Fuck the fucking system! :D

Przygodę z DOGS zacznijcie jednak od debiutanckiej płyty!
POLECAM!

Na koniec nuta z drugiego albumu ;)


I takie niezobowiązujące teksty zaczną również pojawiać się na blogu. Będę w nich skupiał się na wykonawcach, którzy jakimś cudem nie odnieśli wielkiego sukcesu, albo wręcz przeciwnie, ale niestety już dla nas nie grają, a ich muzyka była, jest i będzie ponadczasowa! :)
CTRL PAST - otwieram nową zakładkę na blogu!


Witam nowych CTRL'ujących na pokładzie! :)
Profil fejsbukowy czeka do lajkowania! (say what?:D)
Hejosss!

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!