Coasts - czyli band z Bristol

15:01

Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o pewnej rzeczy.
Jestem jednym z najlepszych poszukiwaczy muzyki pod Słońcem! :D
Na blogu dosyć często wspominam o świeżynkach, które gdzieś tam raczkują w świecie muzyki.
Wczoraj odkryłem nowy zespół z UK!
Zwą się Coasts i pochodzą z Bristol.



Panowie są zespołem od 2 lat, z tym, że rok 2012 był praktycznie suszą, a 2011 początkiem działalności. Coś zaczęło dziać się w grudniu ubiegłego roku. Wtedy na profilu soundcloud Coasts pojawił się kawałek, na którego naciąłem się wczoraj przeglądając YT. Nie zdawałem sobie sprawy, że za momencik, jedno kliknięcie stworzy mój muzyczny wieczór. Wypróbujmy to na Was :)


I wystarczyło jedno kliknięcie, jedno przesłuchanie. Standardowo zacząłem grzebać i szukać informacji. Okazało się, że właśnie powyższym singlem, Coasts zdobyli sobie grono fanów. Oficjalnie Oceans trafił do sklepów 25 lutego br.
29 kwietnia pojawiła się pierwsza EP-ka zespołu - Paradise. Raj dla uszów! :) Cztery naprawdę dobre utwory, które możecie odsłuchać poniżej. W tym zestawieniu brakuje tylko traka - Your Soul. [edit: już nie brakuje :)) Jest on dostępny po przejściu na główną stronę soundcloud zespołu. Muzycznie? Miazga!



No nic, liczę, że Coasts Wam się spodobają :)
Czekam za albumem, który na bank pojawi się w niedalekiej przyszłości.

Podpisano,
~pattt
Wasz odkrywca :D

CTRL'ujcie!


CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!