Maj należy do Francuzów! PREMIERY miesiąca!

21:11

Co tam ludki u Was?
Majówka mija, a pogoda ssie na maxa. Na szczęście muzycznie robi się bardzo przyjemnie :) Przygotujcie się na kilka ciekawych premier piątego miesiąca roku.


Muszę to napisać. Francuzi niszczą konkurencję :)
A zaczynamy od...

Jus†ice! Już 6 maja na półkach sklepowych pojawi się ich drugi album LIVE! Access All Arenas został nagrany
w roku 2012 podczas jednego z show w mieście Nîmes. Krążek jest genialny. Skąd to wiem? Od dzisiaj możecie śmiało przesłuchać go na spotify! Zaraz nasuwają mi się wspomnienia z Open'era 2012. Kto jeszcze nie widział/słyszał mojego zapisu z tego zajebistego występu, zapraszam do odpalenia poniższego video.


Noah And The Whale tego samego dnia wydają swój czwarty album studyjny pod nazwą Heart of Nowhere.
Już od wczoraj możecie posłuchać nowego wydawnictwa na oficjalnej stronie zespołu. Warto zainteresować się tym lp, bo tak jak pierwsze trzy opiewały w smętne nuty i były stonowane do granic możliwości, tak tutaj tempo jest szybsze i przyjemniej słucha się każdej piosenki. Oczywiście do rewolucji daleko, ale jest to dobry start oraz miła odskocznia od poprzednich wyczynów. A video do There Will Come a Time obejrzało od 20 marca ponad 400 tys. osób i nikt jeszcze nie odważył się kliknąć łapki w dół :)


Najbliższy poniedziałek przyniesie również premiery:
Primal Scream - More Light - ciekawe w jakiej kondycji są staruszki :)
Savages - Silence Yourself - tutaj debiut, który jest dla mnie kopią Yeah Yeah Yeahs. Mały plus za muzykę, minus za kobiecy, drażniący wokal. BBC Sound of 2013 chyba za bardzo podjarało się tym zespołem. Na szczęście zakończyło się na nominacji. Mnie nie rusza.

Niewątpliwie ważną premierą maja, jest trzecia płyta Vampire Weekend - Modern Vampires of the City. Pierwsze słuchy mówią, że jakościowo jest to wyciągnięcie wszystkiego co najlepsze z dwóch pierwszych krążków + dodanie miejscami mroczniejszych, a zarazem cieplejszych w odbiorze kawałków. Na każdym kroku członkowie zespołu podkreślali, że chcieli stworzyć bardzo dopracowany album. Mi najbardziej spodobała się kampania promocyjna, w którą wplątał się sam Steve Buscemi. Uwielbiam tego aktora, a jego gra w serialu Boardwalk Empire miażdży po całości.
Warto podkreślić, że zajął się on reżyserką koncertu Vampire Weekend dla American Express. Niewątpliwie bardzo kasowe wydarzenie, które przyciąga najlepszych artystów. Całe show mogliście obejrzeć 29 kwietnia o 5 rano czasu polskiego. Dla śpiochów przygotowano zapis tego wydarzenia -> TUTAJ! Polecam!
Pozostaje czekać za 14 maja!



Kolejnej daty chyba nie muszę przypominać?
Ok, ok... 20.05.2013 - Daft Punk - Random Access Memories
Pozwolę sobie wstawić graficzkę :D


Moja recenzja singla Get Lucky dostępna jest pod TYM linkiem! Nadróbcie zaległości - jeżeli macie :) Dodam jeszcze, że w sieci można już przeczytać pierwsze opinie typu trackBytrack. Ludki dobrze oceniają płytkę. Co mnie cieszy jeszcze bardziej - zachwycają się kawałkiem z udziałem Juliana z The Strokes!

Edit dnia kolejnego!
Wiedziałem, że zapomniałem o jeszcze jednej perełce dnia 20 maja. Oczywiście mam tutaj na myśli
TRIBES z drugim albumem studyjnym Wish To Scream! Przyznam, że troszkę czasu zeszło zanim zabrałem się za odkrycie każdego kawałka tej brytyjskiej grupy. Jak już usiadłem, dotarło do mnie, że czystego rocka bez żadnych wstawek 'pitipitu', bardzo mi brakowało. Jeżeli nie znacie, mam nadzieję, że dzięki temu wpisowi - poznacie :)




27 maja Crystal Fighters powrócą z albumem nr 2! Cave Rave promują naprawdę świetne utwory! Światło dzienne ujrzały już Wave, Separator oraz świeżutki You & I. Szykuje się konkretny następca debiutu :) Ciekawostka - Crystal Fighters śmiało można nazwać tegorocznymi bywalcami Polski. Obecny grafik mają u Nas bardzo napięty :) [25.05 Warszawa (Palladium), 06.07 Gdynia (Heineken Open’er Festival), 11.11 Warszawa (Stodoła) i 12.11 Kraków (Studio).]


Oczywiście to nie wszystkie premiery maja. Dla mnie jednak, te wszystkie powyższe pozycje będą wyznacznikiem miesiąca. Jeżeli zapomniałem o czymś ważnym, przypomnijcie mi, w końcu mnie znacie :D  Chociaż prognozy pogody nie wróża zbyt dobrze... ważne, że muzycznie będzie gorrrrrąco! 



Na koniec witam kolejnych CTRL'ujących na blogu i fejsie. Czujcie się jak u siebie w domu.
Komentujcie, lajkujcie i najważniejsze -> CTRL'ujcie :)
Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką!
~pattt


CTRL'uj inne wpisy

1 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!