MESSYDŻ ctrl #12 - blogowa rewolucja!

12:47

Uwaga! Konkretne ZMIANY! :)



Witam wszystkich w środowe popołudnie, dnia 12 czerwca. Za oknem w końcu zaczyna robić się letnia parówka, a ja mam Wam do przekazania kilka ważnych informacji związanych z blogiem, które w przeciągu najbliższych dni/tygodni staną się chlebem powszednim. Słów też kilka o facebook'u.


Poza wszystkimi kategoriami, które obecnie są dostępne na blogu, pojawią się kolejne. 
Na stałe zawitają 'newsy muzyczne', których hmm nie było tutaj w takiej ilości abym mógł je jakoś podpiąć. Przez takie działanie, mam nadzieje, że jeszcze częściej będziecie tutaj zaglądać, a CTRL'owanie stanie się dla wszystkich 'nawykiem fejsbukowym'. Oczywiście blog nadal będzie prowadzony w lajtowej formie, bez spiny i w moim poetyckim języku ;) Większość krótkich wrzutek z fejsa będę rozwijał i dodawał tutaj, przez co newsy będą konkretne, a nie pitupitu z odbytu. W przyszłości być może przeniosę ten cały bajzel w inne miejsce. Dlaczego być może? Przyzwyczaiłem się jakoś do funkcji bloggera :)
O wszystkich poczynaniach jak zawsze będę Was informował!
  

Na fejsie bez większych zmian, poza nazwą, która nie dawała mi spokoju.
Na początku  byliście świadkami "ctrl games & music", następnie długodługo "pattt", a od wczoraj wszystko przekształciło się w... "ctrl pattt" i mam nadzieję, że tak już pozostanie :D Cały czas ctrlujcie fejsa, bo kiedy nie mam czasu na 'grube' pisanie, zawsze wstawię tam coś przyjemnego. Nie zapominajcie o opcji 'wiadomości' i podsyłania swoich muzycznych propozycji. I love your face :D

A teraz ciekawostka.

Wiecie, że dzięki wydaniu pewnej ilości hajsu moja strona pojawi się w Waszych propozycjach?
Tak właśnie działa maszyna nabijania lajków, czy (bardzo podobnie) subów na Youtubie. Nigdy nie pchałem się w jakąś konkretną menadżerkę, więc stąd powoli rosnąca liczba kliknięć. Mam nadzieję, że nie rusza Was to, bo mnie tym bardziej. Trzeba też znać granicę. Dziwna sprawa kiedy zaczynasz pisać dla pieprzonego przycisku 'lajk', a nie dlatego, ze lubisz, to co robisz/to o czym piszesz. Takie tam moje osobiste zdanie. Stawiam na pocztę pantoflową! :) Może kiedyś pojawi ogłoszenie - zatrudnię menadżera :D

CTL'ujcie i korzystajcie ze słońca!
FFFFFuck yeahhh!
~pattt

BTW. Nieobecność Miles'a na tegorocznych festiwalach w Polsce jest niedopuszczalna! Jak można nie zaprosić gościa, który tworzy świetną muzę i właśnie wydał swój drugi album studyjny? Pfffff.

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!