Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor (pattt remix)

09:56

UWAGA!
Odświeżam hit Arctic Monkeys.
Yep, ponownie podjąłem się tego wyzwania :D


Ponownie? Dokładnie tak :) 
Po raz pierwszy pobawiłem się z oryginałem tworząc sylwestrowego mixtape'a 2013, który cały czas jest dostępny na moim profilu soundcloud -> TUTAJ!
Tym razem miałem na niego inną wizję i powiem Wam, jestem dumny, bo wyszło zajebiście :D
Wiadomo - oryginał to mistrzostwo świata, ale moją skromną pracą i kilkoma świetnymi dodatkami, uzyskałem efekt, z którego jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję, że WY również będziecie. Jest mocno, jest szybko, jest tak jak to sobie wyobrażałem.

Oby licznik ściągnięć rósł z dnia na dzień.
Udostępniajcie swoim znajomym, polecajcie i najważniejsze -> dajcie znać czy Wam się podoba! :)
Niech to będzie mały prezent na Wielkanoc ;)
CTRL'ujcie!!!

BBBBBang bbbang goo!


Oryginał trwał 2:53, tutaj macie troszkę więcej zabawy :)))


HEY!?
I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR!


Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką! :)
Wbijajcie na fejsa!


CTRL'uj inne wpisy

4 komentarze

  1. Anonimowy12:30

    najlepszy DJ! <3
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę jakie tu serduszka lecą :D

      Usuń
  2. Anonimowy23:23

    szczerze to to mija się z moim pojmowaniem remixu, który wg mnie powinien ukazywać oryginał w całkiem nowym świetle i powinien zawierać więcej wkładu ze strony remiksującego. Takie pocięcie, zwielokrotnienie, zapętlenie tego i owego nie robi na mnie za bardzo wrażenia. Może ja jestem głuchy ale tych "dodatków" w ogóle nie słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj "anonimowy".
      REMIX - "A remix is a song that has been edited or completely recreated to sound different from the original version" ;)

      Czasami prostota jest lepsza od przesadnego zastosowania "dodatków", które jednak tutaj występują ;) Być może remix https://soundcloud.com/pattt167/sylwestrowy-mixtape-2013 bardziej Ci się spodoba :) Ten sam kawałek w innym wykonie zaczyna się w 8:27. Pozdro i dzięki za komentarz!

      Usuń

Nie hejtuj, komentuj z głową!