Kasabian - powrót i przewrót eez-eh / explodes

16:28

??????????????



Powrót Kasabian na pewno zaskoczył wielu. Kto by pomyślał, że ich najnowszy kawałek tak podzieli fanów? Spokojnie, takie historie w muzyce działy się nie raz, a świeżość w końcu spodoba się wiernym fanom i przygarnie nowych. Prosty przykład zapytacie? Pamiętacie jak było z ostatnią płytą The Strokes - Comedown Machine? Po usłyszeniu One Way Trigger większość widziała  już tylko drugi koniec lufy i booom headshot. Następnie pojawił się All The Time i... znowu podział. Rozgłos był wielki, aż w końcu emocje opadły i po wydaniu płyty najwięksi krzykacze i jękacze byli nią oczarowani :) Przykłady można mnożyć.

Wydaje mi się, iż podobnie może być z nadchodzącym albumem Coldplay oraz właśnie - Kasabian. Nie ma co spinać pompki :) Dobrze znacie moje zdanie nt Kasabian i wiecie, że nigdy nie byłem ich fanem - czułem, że nie potrafią zaciekawić mnie całością, i tyle. Kawałek "Eez-eh" na początku wywołał u mnie taki wyraz twarzy w stylu "WTF?". Dzisiaj nie potrafię odciąć się od tych pokręconych i głupkowatych dźwięków. Wiecie z czym mi się kojarzy? Ciekawe czy gdzieś padło to porównanie, może będę pierwszy. Liczę na to! :D 

The Chemical Brothers - Do it Again / i ten bit.


Porównajcie sobie te dwa kawałki i jeżeli wyłapiecie dźwięki podobne, przybijcie piątkę :)
BTW, zajebisty teledysk!



Na sam koniec szczegóły piątego krążka.
Premiera sklepowa 6 czerwca, czyli jeszcze przed Orange Warsaw Festival!

Tracklista oraz okładka:


1. (shiva)
2. bumblebeee
3. stevie
4. (mortis)
5. doomsday
6. treat
7. glass
8. explodes
9. (levitation)
10. clouds
11. eez-eh
12. bow
13. s.p.s.

= "48:13"




EDIT:
Jeżeli zamówicie płytę w opcji pre-order dostajecie od zaraz kawałek "Explodes", który brzmi własnie tak, czyli zupełnie inaczej od poprzedniego :) Jesteście gotowi na takich Kasabian?


__________
Podoba się?
Koniecznie zostaw lajka albo postaw komentarz! :)
Daj znać, że CTRL'ujesz!



Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką! :)
Wbijajcie na fejsa!

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!