The Ting Tings - Wrong Club

14:42

Mamy wielki powrót!!!!!!!!!!!!!


The Ting Tings zaskoczyli wszystkich, nawet mnie!
We wrześniu ubiegłego roku pojawił się wpis: "2 weeks to finish the album...finally getting out of the studio....then off to ny to mix it in another one for 26days!......then we have our 3rd album!!!!". Jak widać cały proces wypuszczenia czegoś nowego zajął im kilka, długich miesięcy. Jako fan tego duetu miałem wrażenie mijających wieków. Ale w końcu! Możemy posłuchać najnowszego kawałka!!!!!!!!! Co prawda jest to "club mix", dlatego wciąż czekam za oryginałem. Mix brzmi świetnie. Kto zna TTT bez problemu wyłapie dźwięki charakterystyczne, np. gitarkę Katie. Mix to również łagodna perkusja i przyjemna linia basowa.

Mega chilloutowy trak do ściągnięcia za FREE!
Łapcie gooooo!!!





Mam nadzieję, że The Ting Tings zrehabilitują się po ostatnim albumie "Sounds from Nowheresville" (2012), który tworzony był pod wielką presją (czasu? fanów?) i nie do końca zadowolił odbiorców, mnie również. Póki co, nie znamy szczegółów następcy, ale wikipedia wskazuje na:

WRONG CLUB (2014)
!!!!!!!!!!!!!!!

EDYCJA WPISU 3 CZERWCA :)
Tak brzmi oryginał!!!!!!!!!!!!!!
Na więcej info musimy nadal czekać!




__________
Podoba się?
Koniecznie zostaw lajka albo postaw komentarz! :)
Daj znać, że CTRL'ujesz!


Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką! :)
Wbijajcie na fejsa!

CTRL'uj inne wpisy

0 komentarze

Nie hejtuj, komentuj z głową!