#ctrlpattt Warsaw Festival 2015 - plan imprezowania!

16:03

O Orendżu 2015 napisałem chyba wszystko -> TUTAJ i jak już wiecie pozostałości po końskim łajnie organizacyjnym mogą dalej unosić się w powietrzu. Czy wszyscy zmuszeni do wyjazdu znajdą w Muzyce choć trochę ukojenia?


Nie trudno zauważyć, że w porównaniu do zeszłorocznej edycji wszystkie koncerty kończą się w godzinach niedopuszczalnych dla każdego festiwalowicza. Jest krócej, jest po prostu biedniej. Całej sprawie z niedowierzaniem przygląda się gazeta wyborcza, której redaktorzy dopisują występ Florence, zaraz obok Muse, jako jeden z ważniejszych w nadchodzący weekend. Mamy przeciek? Oby nie, bo wianki się wkurzą! KLIK!

Na samym końcu tej emocjonującej przygody podzielę się swoim planem festiwalowego koncertowania. 

Krótka legenda kolorów:
biały - neutral
pomarańczowy - będzie moc
czerwony - miazga!

DZIEŃ 1
Wolf Alice
Twin Atlantic
Crystal Fighters
HEY
NOEL GALLAGHER’S HIGH FLYING BIRDS
THE CHEMICAL BROTHERS
Gooral


DZIEŃ 2
Na sobotę powinni rozdawać darmowe bilety.
Totalnie nie wiem gdzie mnie poniesie poza:

PALMA VIOLETS
Łąki Łan / KAMP!
Paloma Faith
BIG SEAN
FKA TWIGS / Mark Ronson
Baasch


DZIEŃ 3
Benjamin Clementine
Metronomy
Bastille
Incubus
MUSE - jedyny headliner

Po koncertach zapraszam do strefy Rochstar Crew, gdzie ponarzekamy na organizatorów ;) Cały line-up godzinowy dostępny TUTAJ.



CTRL'ujący!
Już nie raz udowodniliście, że wspólna pasja do Muzyki łączy, a nie dzieli. Jeżeli zauważycie mnie gdzieś w tłumie, to podbijcie przybić piątkę, porozmawiać, wypić co nieco i poimprezować do porannych godzin. Wiecie, gdzie mnie szukać, także do zobaczenia pod sceną!

Nieobecnym zalecam śledzenie fejsbuka i instagrama. W miarę możliwości i zasięgu relacja LIVE.
https://www.facebook.com/CTRLpattt
https://instagram.com/ctrlpattt

#ctrlpattt
CTRL'ujcie! :)




Łączmy pasje, dzielmy się wspólną zajawką!
Wbijajcie na fejsa!
CTRL'ujcie MUZYKĘ!

CTRL'uj inne wpisy

1 komentarze

  1. Też mam karnet i w sumie dobry pomysł z tym opisywaniem zespołów kolorami, nie wpadłam na to. I na pierwszy dzień mam taki sam plan jak Ty :) Także udanego koncertowania i czekam na recenzję, do zobaczenia gdzieś tam pod sceną! x

    OdpowiedzUsuń

Nie hejtuj, komentuj z głową!